Invisalign

Invisalign

Descubra Invisalign

El sistema Invisalign l’ajuda a tractar amb garanties diferents problemes d’alineament dental, i a augmentar el volum de negoci de la seva consulta. Invisalign acumula 15 anys d’experiència, introduint innovacions i creant més i millors somriures.

El material SmartTrack és una de les principals innovacions d’Invisalign. Aquest producte permet als alineadors Invisalign oferir un major control dels moviments dentals, aconseguint els resultats desitjats. Ens comprometem a oferir programes integrals de formació clínica i assistència, per tal de mantenir als nostres usuaris (Invisalign Providers) a l’avantguarda de la innovació dental.

Aquests són alguns dels motius pels que el 88% dels nostres Invisalign Providers confia en la nostra tasca, i col·labora amb nosaltres per créixer junts. En l’actualitat, més de 80.000 odontòlegs han decidit realitzar tractaments amb el sistema Invisalign, i més de 3 milions de persones a tot el món han aconseguit un nou somriure.

Tratamientos Invisalign

El conjunt de tractaments Invisalign permet donar solució a un ampli ventall de problemes ortodòntics; des de senzills tractaments de l’espaiat fins complicades correccions de classe III.

Nuestra opción de tratamiento base. Endereza los dientes con una serie de alineadores  extraíbles y prácticamente invisibles. De esta manera se permite tratar un gran número de maloclusiones. Vea los resultados.

Opción de tratamiento pensada para cubrir las necesidades específicas de los adolescentes. Sus funciones incluyen los indicadores de cumplimiento y la capacidad de acomodar los dientes permanentes de erupción natural. Así se evita la sobreerupción. Vea los resultados.

Es la solución más económica para casos ortodónticos menos complejos. Ya está disponible para dos arcadas o una sola con un precio especial. Permite tratar los problemas de los pacientes en menos tiempo, a partir de 14 juegos de alineadores como máximo. Vea los resultados.

Estamos ante una solución económica que utiliza, como máximo, 7 juegos de alineadores para tratar apiñamientos, espaciados y recidivas ortodónticas muy leves. Se encuentra disponible para tratamientos de dos arcadas, o de una sola a precio especial. Vea los resultados.

Es una serie de tres retenedores post-tratamiento transparentes. Son un 30% más resistentes que otros retenedores transparentes conocidos. Está disponible para los pacientes tratados con Invisalign y también para los que no utilizan este sistema.